Autokoberce Renault Latitude

Autokoberce Renault Latitude

31.5.2017 Vyp Od admin

Autokoberce Renault Latitude

Renault Latitude je čtyřdvéřový sedan, který se řadí do vyšší střední třídy. Francouzská automobilka tento automobil představila v roce 2010. Latitude se příliš neprosadil, dokonce ani doma ve Francii, hlavně kvůli německé konkurenci. Nástupce se nedočkal, Renault spoléhá spíše na menší Talisman.

Autokoberce Renault Latitude

fotografie Renault Latitude

Zdroj fotografie: Renault Latitude 3.5 Privilege 2011 by Kobac

Autokoberce Renault Latitude

Motorizace Renault Latitude (od roku 2007):

Benzin – tři typy:

  • 2.0 16V, 103 kW, 140 HP
  • 2.0 16V, 103 kW, 140 HP, Petrol/Ethanol
  • 2.5, 130 kW, 177 HP, V6

Diesel – pět typů:

  • 1.5 dCi, 81 kW, 110 HP
  • 2.0 dCi, 110 kW, 150 HP
  • 2.0 dCi, 127 kW, 173 HP
  • 2.0 dCi, 130 kW, 177 HP
  • 3.0 dCi, 177 kW, 241 HP, V6

Renault Latitude

Renault Latitude byl středně velký sedan vyráběný francouzskou automobilkou Renault v letech 2010 až 2015. Tento luxusní sedan byl navržen s důrazem na prostornost a komfort, což ho činilo atraktivním pro ty, kteří hledali elegantní a pohodlné vozidlo pro dlouhé cesty. V interiéru Latitude nabízel široké sedadlo pro řidiče a cestující, a dostatek místa pro nohy a hlavu ve všech sedadlech. Kromě toho byla palubní deska vybavena moderními technologickými prvky, včetně dotykového displeje infotainmentu a navigačního systému.

Pokud jde o výkon, Renault Latitude byl poháněn různými benzínovými a dieselovými motory, které poskytovaly solidní výkon a současně úspornou spotřebu paliva. Díky své pohodlné jízdě a dobré ovladatelnosti byl Renault Latitude vhodným vozidlem pro každodenní použití v městském provozu i na delší vzdálenosti. Nicméně, i když Latitude nabízel spoustu výhod, nedosáhl takové popularity jako některé jiné modely ve stejné třídě, částečně kvůli silné konkurenci v segmentu středně velkých sedanů a také kvůli změnám v preferencích spotřebitelů směrem k SUV a crossoverům. Renault Latitude byl ukázkou snahy automobilky Renault proniknout na trh se středně velkými sedanovými vozy, ale nakonec se ukázalo, že toto odvětví trhu bylo pro značku Renault v té době obtížné.